Samsung WW10N644RBW

Samsung WW10N644RBW

Te-ar mai putea interesa

Prezentare Samsung WW10N644RBW

Spala pana la 10 kg de rufe cu masina Samsung WW10N644RBW, care se incarca si se descarca mai usor. Este prevazuta cu usa pe intreaga inaltime si are un tambur inaltat, avand un design minimalist cu balama metalica dubla si sticla de culoarea cristalului albastru, creat de Samsung pentru a refracta lumina intr-un spectru extraordinar de culori. Panoul de control este inlocuit cu un afisaj LCD simpu de utilizat, tactil, de 5 inch, care memoreaza cele mai utilizate programe.

Tehnologia Auto Optimal Wash detecteaza automat nivelul de patare al hainelor, cantitatea necesara de apa si detergent, iar dozatorul automat introduce cantitatea corecta de detergent si balsam. Dozatorul are o capacitate pentru 19 incarcaturi de rufe. Sistemul Eco Bubble amesteca apa cu aer si detergent inainte de inceperea procesului de spalare pentru a scadea resursele utilizate si eficientiza curatarea rufelor. Este disponibila si spalarea la super viteza de o ora, cu pulverizare rapida a rufelor cu doua jeturi puternice de apa.

Cautari similare pentru Samsung WW 10N 644RBW: Samsung WW 10N 644RBW, Samsung WW 10 N 644 RBW, Samsung WW10 N644 RBW, SamsungWW10N644RBW

Despre marca Samsung

Samsung Group este un concern de corporatii multinationale cu sediul in Seul, Coreea de Sud. Grupul include Samsung Electronics, cea mai mare companie de electronice din lume, Samsung Heavy Industries, cel mai mare al doilea constructor de nave maritime, Samsung C&T, o companie de constructii si Samsung Life Insurance, cea mai mare companie de asigurari din Coreea.

Samsung Electronics aduce pe piata de consum telefoane mobile si tablete, televizoare si sisteme audio-video, camere foto-video, solutii IT: monitoare, imprimante, SSD-uri, carduri de memorie, electrocasnice: frigidere, masini de spalat rufe si de spalat vase, cuptoare cu microunde, aspiratoare, incorporabile si aparate de aer conditionat. In 2012 compania a ocupat locul 9 in topul celor mai bune 100 de marci la nivel mondial, cu o valoare a marcii de 32,9 miliarde de dolari.